Wednesday, August 3, 2011

כיצד להנות מחום הקיץ בג'קוזי לחצר

מי לא מכיר את סופי השבוע החמים בקיץ, שבהם כל מה שאנו רוצים זה לטבול קצת בבריכה או בים. הבעיה היא שכשאנו נוסעים לבריכה אז קשה למצוא חנייה  ואם נוסעים לים אז אין מקום על החוף. ג'קוזי הינו פיתרון טוב לכך


שמי אביחי לימבו ואני מנכ"ל של חברה לשיווק כלי נגינה מהמזרח הרחוק.
אני עובד קשה במשך כל השבוע במיוחד בתקופת הקיץ שאז ילדים נמצאים בחופש הגדול והם מתפנים לרכוש לעצמם כלי נגינה. את רוב ימי השבוע אני מבלה במשרד ממוזג כך שאני לא בדיוק מרגיש את חום הקיץ אולם בשבתות אני נמצא עם הילדים והם מטבע הדברים רוצים ללכת לבריכה או לים וזה פשוט סיוט. ראשית אין במקומות הללו חניה מעבר לכך המקומות הללו עמוסים מאד. קשה ביום שבת לתפוס כסא בבריכה או בים. הדחיסות במקומות הללו היא נוראית ועל כן אני ומשפחתי הפסקנו לפקוד את אותם המקומות בסופי שבוע.  אך אנו עדיין בבעיה הגדולה היות ולכולנו חם ואנו רוצים להצטנן במים.. לפני שנה הלכתי לבקר את חברי אייל לבייני המתגורר באחד מהמושבים  השקטים בדרום השרון.  אייל הזמין אותי אליו ביום שבת . הגעתי לנחלה שלו וראיתי את הילדים שלו על בגדי ים. שאלתי אותם האם הם מתכוונים ללכת להצטופף באיזה בריכה והם אמרו לי שלא שהם הולכים לעשות חיים בג'קוזי איפה יש ג'קוזי שאלתי אותם ופתאום אייל הביא מפתח ולחץ על כפתור ומאדמה התרומם כמו בסרט של ג'יימס בונד גג שחשף את הג'קוזי מפואר,הסתבר שאייל קנה כיסוי חשמלי לג'קוזי לחצר שלו. אייל זרק לי בגד ים ונכנסתי איתו ועם הילדים שלו לג'קוזי ופשוט היה תענוג. אייל סיפר לי שגם הם בעבר הם היו הולכים לבריכה אך היא הייתה מפוצצת על כן במקום להשקיע במנוי יקר לבריכה הם קנו בריכת ספא חסכונית במים. האמת רציתי להיכנס לכמה דקות אך בסופו של דבר נכנסתי כשעה לבריכת ספא היה לי כל כך כיף לא רציתי לצאת מהמים.חודש לאחר מכן רכשנו אני ואשתי בריכת ספא לחצר ומאז בכל שבת בקיץ וגם בחורף אנו טובלים במימיו המרגיעים של הג'קוזי פשוט תענוג.

1 comment: