Monday, November 7, 2011

איך ניתן לחסוך בעלויות הנופש בחופש הגדול? להביא את הנופש הביתה- ברבקיו, שיזוף וג'קוזי

שמי איציק קלטר ואני עוסק  בניהול חברת היי טק בתחום תקשורת המחשבים. מדי שנה אני, אשתי רחל  והילדים דובי וליאף יוצאים לנופש בן חודש בתקופת החופש הגדול. אנו עושים זאת היות וכבר באמצע יולי הילדים שלנו מטפסים על הקירות. " אנחנו משעוממים" הם מצלצלים אלי כל שעה למשרד אני אומר להם אז תסתכלו בטלוויזיה והם מצדם אומרים לי שהם כבר רואים בממוצע 10 שעות טלוויזיה וזה מדי  יום. יש לציין כי לאחר שהם גומרים לראות טלוויזיה הם נמצאים שעות בפייסבוק. לא פלא שהילדים שלי משעוממים כל כך. על כן אנו נוסעים מדי שנה לחודש לחו"ל . למעשה גם אנחנו ממלאים מצברים וגם הילדים יוצאים קצת מהבית. אנו מאד אוהבים את אותם טיולים אך מדובר בהוצאה כבדה מאוד שיכולה להגיע בקלות לעשרות אלפי דולרים. היות ולפני שלוש שנים  חברה שלנו סיימה בהפסדים החלטתי לצמצם הוצאות ולא לטוס לחו"ל. במקום זאת אמרנו בואו נעשה נופש בבית. וכך שאלנו את עצמנו איך עושים זאת. אז ראשית קנינו לנו כסאות נוח שנוכל להשתזף . בנוסף רכשנו ג'קוזי חסכוני במים. כי אם רוצים להרגיש בחופשה חובה לארגן בגינה ג'קוזי. כמו כן קנינו לנו מנגל קטן ותאמינו לי השילוב של טבילה בג'קוזי עם מיטות שיזוף בחצר עם מנגל קטן ויין אדום זה שילוב אדיר . למעשה כל יום במהלך החופש נכנסו בבוקר לג'קוזי לאחר מכן השתזפנו על מיטות השיזוף ומאוחר יותר עשינו בשר על האש שהיה מלווה באוזו ויין אדום ולבסוף קינחנו בעוגת שוקולד חמה פשוט היה נהדר. למעשה בשנים האחרונות בתקופת החופש הגדול הפסקנו לחלוטין את הטיסות לחו"ל ובמקום ערכנו נופש כחול לבן אצלנו בבית גם יותר כיף וגם הרבה יותר זול מנופש בחוץ לארץ.

No comments:

Post a Comment