Monday, November 14, 2011

כיצד ניתן להגדיל את ההכנסות של הצימר בעזרת ג`קוזי?

ענף הצימרים נתן קפיצה גדולה בשנים האחרונות. אם רק לפני עשור צימר ממוצע הסתכם במיקרוגל מהדיוטי פרי, קומקום מים חמים, מקרר קטן ורהוט ישן מפלסטיק. כיום מדובר
שצימרים מפוארים שלא מביישים מקומות מקבילים בצרפת ובגרמניה. בנוסף אין כמעט היום ישוב בגליל שאין בו אנשים המתפרנסים מצימרים. בהמשך נסביר על כיצד ניתן בדרכים פשוטות להגדיל את הכנסות של הצימר בעזרת ג’קוזי.
שמי רוני ואני עוסק ביעוץ לחברות . פעמיים בשנה במשך ה15 השנים האחרונות אני ואשתי נוסעים בקיץ לאחד הצימרים בצפון. מדובר בחופשה השנתית שלנו. כמי שמלווה מקרוב בתור אורח את ענף הצימרים בישראל. אני יכול לומר בוודאות כי הענף הזה רשם צמיחה אדירה. הן מבחינת כמות הצימרים בצפון והן מבחינת איכותם. כל פעם שאני נוסע בצפון לטיולים אני שמח לראות איך בכל מושב יש עשרות צימרים חדשים ומעבר לכך הצימרים היום מגעים בחלקם לרמות פאר שאנו ממעטים לראות אפילו בצרפת או בגרמניה.
לא מזמן פגשתי במילואים את איציק חבר שיש לו צימר באחד הישובים בגליל העליון . ספרתי לו כמה אני אוהב לנסוע עם אשתי לצימרים . אני הסברתי לו שלדעתי מי שיש לו צימר יש לו הכנסה מאד גבוהה והוא יכול לחיות בכיף בגליל בלי להזדקק לנסיעה ממושכת לחיפה על מנת לעבוד שם . אולם איציק אמר לי שההכנסות מהצימרים מאד לא גבוהות בלשון המעטה והוא נאלץ להשלים הכנסה ממקורות אחרים. איציק ביקש ממני שאני אבוא עליו לגליל ואנסה לעזור לו להגדיל את ההכנסות. ” אתה איש שיווק ואתה תל אביבי שנוסע הרבה לצימרים. אתה הוא האיש שיכול לעזור לי”. אכן שבועיים לאחר המילואים נסעתי לצימר של איציק בגליל. בהתחלה אכלתי ארוחת בוקר גלילית שרינה אשתו של איציק הכינה לי האורחה הייתה מצוינת. לאחר מכן הלכנו לצימר של איציק . כשנכנסתי הבנתי מיד למה אין לאיציק כל כך הרבה הזמנות ובהתאם לכך אין גם הרבה הכנסות. ראשית לא היה בצימר את הדבר הכי חשוב והוא ג’קוזי מטעמי חסכון איציק לא שם. ג’קוזי הסברתי לאיציק שג’קוזי הוא הפריט הכי חשוב בצימר. כמו כן הרהוט בצימר היה ישן ובלוי . אמרתי לאיציק אנשים שנכנסים לצימר כזה ונסעו את כל הדרך מתל אביב בחיים לא ימליצו על המקום שלך ואיציק אמר שבאמת המון זמן לא הגיע אליו לקוח בהמלצה. בנוסף המקלחת הייתה מוזנחת. אמרתי לאיציק תקן את שלושתם ואכן שבוע לאחר מכן איציק קנה ג’קוזי לחצר שמדמה מסאז’ תאילנדי , רהוט חדש והפך את המקלחת למקום מפואר. איציק צילם והעלה לאתר ומאז המקום שלו מפוצץ.
ענף הצימרים נתן קפיצה גדולה בשנים האחרונות. אם רק לפני עשור צימר ממוצע הסתכם במיקרוגל מהדיוטי פרי, קומקום מים חמים, מקרר קטן ורהוט ישן מפלסטיק. כיום מדובר
שצימרים מפוארים שלא מביישים מקומות מקבילים בצרפת ובגרמניה. בנוסף אין כמעט היום ישוב בגליל שאין בו אנשים המתפרנסים מצימרים. בהמשך נסביר על כיצד ניתן בדרכים פשוטות להגדיל את הכנסות של הצימר בעזרת ג’קוזי.

No comments:

Post a Comment