Monday, December 19, 2011

מה עושים בימי החורף בבית?

שמי רוני ניסן ג'וקיר, ואני גר באחד המושבים ליד צפת. אני עובד בחברה ליבוא ציוד עבודה. יום העבודה שלי נע בין עשר לשתיים עשר שעות ביום.
בימי הקיץ לאחר שעות העבודה אני נוהג לרדת עם משפחתי לאחד מחופי הכנרת, אנו מקימים מנגל על החוף, זורקים חכה וטובלים במים עד שעות הלילה המאוחרות. בשל כך אני מאד אוהב את הקיץ. הבעיה מתחילה שהקיץ מסתיים ומתחיל החורף הקריר. אנו גרים על הר מאד גבוהה ומזג האוויר אצלנו סגרירי מאוד. כך כשאני חוזר הביתה לאחר עבודה מאד מאומצת אני סגור בין קירות הבית דבר שלא פעם הסב לי חוסר שמחה. לפני ימים אחדים הגיע החורף אל אזורנו וגשם טפטף על ביתנו באותו עת בא לבקרני חברי איצי חורש המתגורר באחד הישובים במבואות החרמון. איצי שמח מאד שמגיע החורף. איך שאלתי אותו לא מפריע לך שצריך להיות בבית לאחר שעות העבודה וחורש ענה לי שלא מדובר בתקופה שהוא הכי אוהב בשנה "כשיש חורף אני מאושר" סח איצי. מה גורם לך להיות מאושר כל כך שאלתי את חורש ומה אתה עושה בבית כאשר הגשם יורד בחוץ. איצי אמר לי שראשית בימי החורף הגשומים הוא נוהג לנגן בגיטרה לא מזמן הוא קנה חוברת של שירי קאנטרי . " אין כמו לנגן על הגיטרה שירי קאנטרי אמריקאים ולשים על יד הגיטרה כוס מלאה ביין טוב. מעבר לכך החורף אני אוהב לצייר. אני נוהג להסתכל על הגשם בחוץ ולצייר. בנוסף בייחוד עבור ימי החורף הסגריריים רכשנו לא מזמן ג'קוזי לגינה ואין יותר כיף מאשר להיכנס לג'קוזי החם כשבחוץ קר ולהתענג מנוף הקסום של הרי רמת הגולן והחרמון המושלג. למעשה חברים רבים באים להתארח אצלנו בימי החורף בגלל הג'קוזי בגינה. יש לציין שבוע לאחר הפגישה עם איצי רכשתי גיטרה, דפי ציור עם צבעי שמן ולמותר לציין שגם ג'קוזי ספא לחצר ומאז אני אוהב את ימי החורף עד בלי די.

No comments:

Post a Comment